HELPDESK
Vind hier de antwoorden
HELPDESK
Vind hier de antwoorden
Ben je op zoek naar meer informatie over een van onze producten, diensten of een lopende bestelling? Bekijk hieronder onze lijst met veelgestelde vragen om snel een antwoord te vinden. Als je geen antwoord kunt vinden, neem dan contact met ons op en we laten zo snel mogelijk van ons horen.
Hoe lang is de leveringstermijn?
De leveringstermijn hangt af van de plaats van levering, de beschikbaarheid van het aangekochte product, de grote van het order en de hoeveelheid orders die wij ontvangen. We streven naar de verzending van de bestelling de dag nadat u deze bestelling hebt geplaatst indien u voor 16.00 uur bestelt.
Mijn pakje is verloren, wat nu?
Als je pakje verloren is, kan je steeds mailen naar info@homehacks.be. Wij nemen hierna contact op met de bezorgdienst. Vanaf we hiervan een antwoord hebben, sturen we ofwel het pakje opnieuw op, ofwel betalen we de waarde van het pakje terug.
Ik ben niet tevreden van mijn bestelling. Wat nu?
Natuurlijk vinden we het spijtig dat je niet tevreden bent. Je kunt steeds een retour aanvragen binnen de 14 dagen via info@homehacks.be. Hier beantwoorden we jouw vraag binnen de 24 uur. Indien je hierover meer vragen hebt, kan je steeds onze algemene verkoopswaarden raadplegen.
WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEREN JULLIE?
We proberen er alles aan te doen om jouw shopping- en betalingservaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Daarom bieden we verschillende credit-/debitcards aan, alsook Bancontact en Online Bank Transfer via Klarna.